Friday, July 12, 2013

Cerita ramadhan

Assalamualaikum..
alhamdulillah dah ramadhan ke3

Sejak tukar dept ni aku bz sket
almaklumler..org baru belajar kan :)
jom cerita psl puasa anak2

dina n arissa puasa
nk kejut pagi2 kdg senang kadang susah jugak
yela aku paham ngantuk kan
kalo kejut p sekolah tu lain..dh pukul 6
sahur ni 4.30-5 pagi dah bangun
tp diorng bangun gak sbb semangat nak tick "sahur" kt kalendar bulan puasa ni
tiap2 pagi aku suapkan diorng mkn
sng kan..kalo nk suh depa suap sndiri terkulat-kulat n mkn sikit je
kalo aku yang suapkan bnyk la sket mkn tu
anje sgt !! hahaha
menu sahur wajib no cili n no rempah.takut sakit perut :D

aritu potong rambut dina
tp cm xsesuai plak
rambut dia ni lebat sgt2
ikut aku dulu2 ni,lps beranak pinak rambut aku dah kurang lebat
kalo dia bangun tido n xsikat rambut lg,mmg cam simba the lion. lol
nnti la kita repair ye
pipi very the pau gebu..tp badan biasa2 je.
skg ni ok sket badan dia..tak kerempeng cm dulu lg
 ni kes kena buli
aritu kitorng snap gambar guna smile shot tu
arissa senyum sket,kitorng ckp xboleh...kena lebar lagi..lebar lagi
ha hamik ko!!! senyum lebar..hahaha

setakat ni ok lagi arissa puasa
kalo ptg tu xlarat dia tido je
xde pulak dia merengek nk makan ke minum
tp tula, baru 2 hari puasa kuruih kering ank aku..hehe
selalunya menu berbuka ikut selera anak2 je
bnyk sket diorng mkn kan

tu jela nk cerita
nnti kita sambung lagi :D

1 comments:

Bagus yang dua-dua pose eh. Anis pose separuh hari jer..tapi bila org cakap dia tak puasa marah..dia cakap dia puasalah..'separuh hari'

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More