Friday, November 15, 2013

B daman?apa tu??

aku mana lah tau psl Bdaman 
sampai lah arissa bgtau psl ni
dia just cerita hadif,muiz etc ada bdaman 
kadang2 bwk p tadika
eh bdk2 ni..sukati bwk mainan p sekolah kan..hahaha

aritu dia ngadu, dia pun nak menda alah ni
aku ckp xyah la..tu mainan boy
dia ckp ada jugak bdk pompuan main bdaman
aku mls layan..hehe
membazir je rasa kalo beli

nak dijadikan cerita, ptg smlm tetiba ada 1 kotak mainan
alahai...en.suami p belikan mainan bdaman tu rupanya
xleh nk ckp apa la .hmm
dia ckp kesian arissa, tu belikan
selalu cmni tau, aku kadang geram gak.
aku xbg beli, daddy dia selamba p beli sbb sian kt anak..grrr

mainan ni rupanya tembak2 guli je pun
baru la aku tau..hahaha
xpela arissa, mainlah ye smpai puas
yang penting awak tetap gegirl :)

pic dri google

2 comments:

hiihihi..samalah .
kty pun tak tau apa benda bdaman
tau ultraman , transformers je

Jom tolong Like My Page
https://www.facebook.com/attyfircloset
thanks 

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More