Monday, November 04, 2013

Bye2 Oktober

salam semua :)

pejam celik pejam celik dah masuk bulan November
dah hujung tahun

Oktober ni kami sekeluarga xsihat
demam berulang alik
doktor kata demam virus (viral fever)
kalo aku xkisah sgt,
badan panas ke,hidung tersumbat ke batuk ke
masalahnya kesian kt anak2
tiap2 minggu ada je MC sehari dua
terpaksa cuti time periksa, lps tu repeat paper hari lain
alahai..kesian
harap2 result exam ok la ye anak2 :)

Alhamdulillah jugak company aku ada klinik panel
rasanya dlm bulan oktober ni lebih 10 kali kot kami p klinik
ubat pulak bkn ubat2 biasa
dengan spray hidung,antibiotik gred ok punya
ambil darah 3-4 kali, nab lagi
kalo xde panel beribu agaknya
syukur Ya Allah

bulan oktober jugak aku terima berita sedih belah fam. in law
mak mentua aku kena breast cancer
besar betul dugaan
semoga my MIL tabah n cpt2 sihat semula.amin..

skg alhamdulillah anak2 dh sihat sepenuhnya
en.suami plak xbape sihat.hehe
selalunya cmtula, kami yang akan demam dulu
last sekali baru en.suami
dia ckp dia amik suma virus2 ank bini.hahaha
get well soon en.suami
lps suma dh sihat boleh la kita p holiday ye
tp kena p tmpt dkt2 jela
cuti mummy tinggal sehari jek ni..kih3

1 comments:

semoga oktober menjanjikan lebih kebahagiaan buat kita semua..amin
jemput ke blog saya dan be my follower ye..;)
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More