Monday, August 25, 2014

Loom Band

Benda ni tgh jd kegilaan bdk2 rupanya
last week dina dah ngendeng2 nak benda loom band ni
sebagai emak yang prihatin aku pun google.haha
oklah, ada jual setiap hari ahad kt metro point kajang.ada flea market kt situ
2 badek ni baru kebah demam
harap2 diorng happy la dpt loom band ni

adik ni siap ajar camne nk buat
lps tu bg free je yg dh siap


aku beli set ni
RM15 
motip beli yg ni sbb benda untuk ikat tu ada 2
getah ada 600
xde la ank aku bergaduh nnti
ada 1 lg design, 1 je benda ikat tu.so jgn cari nahas beli yg tu
aku xberapa nk kreatif sgt, so rasa mcm leceh je nk buat benda ni.hahaha
nasib baik hubby rajin melayan
dina ni lebih mengikut hubby rasanya
suka music, art
cica nmpk mcm bosan gak bila buat bnda ni
tp bila kakak dh siap buat
dia ckp:  "ok, yg ni kita jual kt sekolah nak kakak?" hahahaha
yg sorang ni mengikut tang berbisnes kot


apa-apa ajelah ank..
yg penting dah dpt benda tu
xdelah bingit telinga dok tnya hari2 bila nak beli
yang penting dah main, sila kemas
dan sila jangan bergaduh

nnti nk tunjuk tutorial ni kt anak2






3 comments:

murahjek rm15...kat toyrus aku tgk harga rm89...paling mahal rm159 tapi lengkap dgn aksesori laaaa...uihhh baik pakai getah tempe je hahahahahahaah....

La...tgh trend ke benda ni.
Patut la tgk Redza dok menggentelo benda ni siang malam, dia kata beli ngan kawan kat skolah. kawan jual.
cam padaiyappa la pulak pakai gelang kaler2 kan. hahaha

Anak teman pun yg umur 5 tahun tahu wat jugak ..... skrg tlg ibu dia pasal nak upah dan nak beli getah tu...ok support mereka ..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More